woensdag 29 april 2015

Wist je dat......

Wist je dat je met SU ook leuke ATC kaartjes kan maken?
In Mei hebben wij een landelijke SU bijeenkomst voor Demonstratrices en een aantal demo's hadden het erover hoe leuk het is als we op die dag ATC kaartjes kunnen ruilen met elkaar.
Dus ik ben aan de slag gegaan en heb het eerste setje van 4 stuks gemaakt. ;)
Ik heb gekozen voor het Thema Zomer.
En bij zomer moet ik ook altijd aan het strand denken dus heb ik de stempel set By The Seashore gepakt en ben daarmee aan de slag gegaan. 
Op het strand vindt je ook vaak aangespoeld hout of touw aan dat van een schip vandaan komt en hiervan wilde ik ook iets terug laten komen op het kaartje.
Van het Burlap Ribbon heb ik strookjes touw eraf getrokken en er een opgerold geheel van gemaakt en op het kaartje geplakt. De pijl legt nog een keer het accent op de tekst Summer.
Daarna heb ik met de PL pen en Signoball pen rondjes gemaakt alsof het luchtbelletjes zijn. Hier en daar nog een paar hele kleine pareltjes om het geheel af te maken.
Dit in combinatie met de kleuren Coastal Cabana, Crisp Cantaloupe en Tangerine Tango moet het echte zomer/strand gevoel weer geven.
Wat vinden jullie, is het mij gelukt?




Door alle drukte van de Retired lijst en alle bestellingen die binnen stromen bij SU is de Weekly Deals nog niet bekend maar ik begreep dat hieraan inmiddels gewerkt word om het online te krijgen. Nog even geduld dus. ;)


Fijne dag  nog en bedankt voor je bezoek. :)


Groetjes Rosalien



Dit is wat ik gebruikt heb voor de ATC  kaartjes.


Built for Free Using: My Stampin Blog


Geen opmerkingen: