zondag 24 mei 2015

Challenge Dutch Card Lovers weer van Start

De vakantie is weer voorbij en de Challenge bij de DCL gaat weer van start.
Marjan heeft een leuke uitdaging voor ons, namelijk:

Maak een kaart met één enkele afbeelding in een kader. Het mag stempelwerk zijn, maar ook van een stans. Formaat en model kaart is ook vrij.

Ik ben ook aan de slag gegaan. Doordat ik nog niet al te lang kon zitten ( ik heb mijn rug overbelast ) heb ik mijn kaartje heel simpel en basic gehouden.
Ik heb de nieuwe In Color kleuren van 2015 - 2017 gebruikt van SU en die komen terug in het Cardstock, inkt en het gekleurde jasje van de hond.
Ook het Designpapier is nieuw en heet Cherry On Top en komt in een kleine Paperstack dat vanaf nu een ander formaat heeft. Namelijk 15 x 15 cm, een veel handzamer formaat.
Met Linen Thread heb ik een riem gemaakt die als het ware losjes op de grond ligt. ( ik heb hem natuurlijk netjes vast geplakt.... ;)..... )
Dat hondje ken je misschien wel die komt uit de set Hot Diggity Dog en gaat mee naar de nieuwe Catalogus. Yes!!
Als hondenliefhebber kon ik het niet laten om hem te gebruiken, ik vind hem zo leuk. :)
Ik heb er ook een wiebeloogje opgeplakt ( niet SU ). Dat maakt hem echt af en geeft een super leuk accent.



 
 
Ik ben benieuwd wat jullie gaan maken met de Challenge. Alvast heel veel plezier met deze leuke uitdaging.


Groetjes Rosalien

2 opmerkingen:

Cornelie zei

Erg leuk de challenge, en ook jouw kaartje. Mooi hoe je het achtergrond papier hebt geplaatst, zo komt het lieve hondje nog beter tot zijn recht!

Marjan zei

Ik vind je kaartje met het supercute hondje helemaal top!! Zo'n leuk detail ook, dat lijntje met botje eraan.