woensdag 20 mei 2015

Weekly Deals

De Weekly Deals van deze week is ook weer super. :) Kijk maar.






Mocht er iets voor je bijzitten dan kan je mij mailen op m.zwackhalen@planet.nl en ik bestel hem van het weekend mee voor je met de verzamelbestelling.
Vergeet ook niet om bij de Retired lijst, Clearance Rack en de Annual Catalogus en Voorjaars/Zomer Catalogus te kijken of er nog iets voor je bijzit. Op 2 juni lopen deze Catalogussen af en zijn de producten die niet mee gaan met de nieuwe Catalogus niet meer verkrijgbaar.


Op dit moment zit ik een beetje in de lappen mand aangezien ik mijn rug overbelast hebt. Vandaar dat ik even rustig aan moet doen en het rustig is hier. Tussendoor probeer ik wat te freubelen maar erg lang zitten gaat nog niet.
Ik heb al wel een paar voorbeelden klaar met de producten uit de nieuwe Catalogus dus die hoop ik snel tussendoor op de foto te zetten en te laten zien.


Een fijne dag, hier schijnt heerlijk het zonnetje. Een goed begin van de dag. ;)


Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: