zondag 7 juni 2015

Feest - Dutch Card Lovers bestaat 6 Jaar




Vandaag vieren wij ons 6 jarig bestaan. Jeetje wat is de tijd snel gegaan zeg.
En zo leuk dat er nog steeds zoveel deelnemers trouw mee blijven doen met ons en ook nieuwe deelnemers ons weten te vinden.
Dus een reden te meer om dit te vieren. :)
Er zijn ook weer leuke prijzen te winnen en deze keer krijgt de Top 3 allemaal een prijs en ze mogen alle drie de keer erop Gastdesigner zijn. Hoe leuk is dat. ;)

Margot bedacht een thema voor ons.
Het thema voor deze Challenge hoe kan het ook anders is Feest.
Dus maak een Feestelijke kaart.
Voor mijn kaart heb ik een nieuwe stempel set gebruikt van SU. Deze heet: Build a Birthday.


 
 
Zoals de naam eigenlijk al aangeeft kan je met deze stempel set heel leuk je taart zelf opbouwen in laagjes.
Ik heb alles  gestempeld in de nieuwe In Color kleuren.
Om er meer diepte aan te geven heb ik de taart en de vlaggetjes met stampin dimensionals opgehoogt.
En op de taart hoort natuurlijk ook versiering dus de pareltjes passen hier ook weer mooi bij. ;)
De achtergrond heb ik geembossed met de nieuwe embossingmal Boho Chic.

Mocht je mee willen doen met ons dan kan je de Challenge hier vinden. Heel veel plezier met de uitdaging. :)

Groetjes Rosalien




Deze artikelen heb ik gebruikt voor mijn kaart.


Built for Free Using: My Stampin Blog


1 opmerking:

Marjan zei

Gaaf kaartje! Dat we nog maar lang mogen bestaan! :)