dinsdag 2 juni 2015

Iets voor jou???

Ben jij ook zo'n liefhebber van SU en is jou verlanglijst ook zo lang?
Dan is dit misschien iets voor jou om ook in te stappen als Demonstratrice.





Of je nu Hobby Demo bent of er je werk van wilt maken, SU is er voor iedereen.
Het leuke is dat je 20% korting op je aankopen krijgt en wie wil dat nu niet?
Geen zin meer om Demo te zijn? Geen probleem. Je laat je termijn aflopen en je word automatisch uitgeschreven zonder sancties en je Starters pakket mag je gewoon houden.
Wil je Demo blijven? Dan is de enige voorwaarden waaraan jij moet voldoen een kwartaalomzet halen van 300,00.

Wil je meer weten ?
Mail mij dan op m.zwackhalen@planet.nl en ik vertel je er graag alles over.

Je kan instappen voor 129,00 euro en mag voor 175,00 euro aan producten uitzoeken.
Daarnaast krijg je een Business Pakket twv 60,00 euro. ( Catalogussen, bestelformulieren etc. )
Tevens geld deze maand als je instapt dat je ook nog eens 2 gratis stempelsets naar keuze mag uitzoeken ongeacht de prijs.

Lijkt het je wat en wil je meteen instappen? Dan kan jij je hier aanmelden .

Mag ik jou welkom heten in mijn Team?
Ook van mij ontvang je dan een Starterspakket om je op weg te helpen. :)

Fijne dag en hopelijk komt het zonnetje nu snel door want na alle wind en regen vandaag kijk ik daar toch echt naar uit. :)

Groetjes Rosalien



Geen opmerkingen: