vrijdag 19 juni 2015

Project Life Pagina

Eindelijk ben ik aan de gang gegaan met mijn Project Life Album. Door tijd gebrek bleef dit veels te lang liggen.
Maar ik ga mijn leven beteren want dit is wel erg leuk om te doen en het hoeft niet veel tijd te kosten.

Deze foto's van de zwijnen en reetje heb ik bij ons in het bos gemaakt. Ik vind het geweldig als je tijdens een wandeling ineens oog in oog met wild komt te staan. Hoe leuk is dat? :)
Ik heb hiervoor de This is Life Card Collection gebruikt en de grid kaartjes.
Hier en daar heb ik een paar embellishments toegevoegd en er wel voor gezorgd dat het niet teveel omhoog kwam anders word het album straks veels te dik. ;)





Leuk dat je weer langs kwam en een hele fijne dag. ;)



Groetjes Rosalien


Dit is wat ik gebruikt hebt voor mijn PL.
Built for Free Using: My Stampin Blog


1 opmerking:

Unknown zei

Hoi die Rosalien,

Leuk je Project Life bladen! Vind het nog moeilijk om mensen enthousiast te krijgen, maar het gaat komen.
In het begin vond ik het echt niks als scrap workshop geefster, maar nu.... verslavend.
Ik hoop in de herfst er een workshop mee te doen.
Gezellige groetjes Lida