woensdag 3 juni 2015

Weekly Deals

Deze week hebben we weer super leuke Weekly Deals.
Vooral de Handpicked Framelits Dies vind ik gaaf. Die combineren zo leuk met de stempel set Stake Your Claim op blz. 65 van de nieuwe Catalogus. Deze heb ik dus gisteren ook voor mij zelf besteld. En nu maar wachten tot hij binnen is. :)
En wat dacht je van de Ornate Tag Topper Punch, ook al zo leuk. Hier kan je niet alleen leuke tags mee maken maar hij doet het ook erg leuk als sluiting van een doosje of albumpje.
Genoeg mogelijkheden dus. ;)


 
 


Mocht er iets voor je bijzitten laat het mij weten door mij een mailtje te sturen op m.zwackhalen@planet.nl en ik bestel hem mee voor je met de verzamelbestelling.
Je kan natuurlijk altijd tussendoor bestellen als je niet zolang wilt wachten. ;)

Maak er een mooi dag van. ;)

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: