woensdag 30 september 2015

Het is Woensdag en dat betekent....

...........dat de nieuwe Weekly Deals weer online zijn. ;)
Ik vind ze weer super. Vooral de Mini Treatbag Thinlits waar ik laatst een paar kaarten in zakje mee gemaakt hebt. Kijk maar eens hier in dit bericht voor inspiratie. Deze stans is echt super en voor mij onmisbaar en zal dus ook nooit weg gaan.
Ook de Gift Box Punch Board is weer erg leuk. Genoeg ideeën dus.






Mocht er iets voor je bijzitten dan hoor ik het graag. Je kan je bestelling tot zondagavond aan mij doorgeven. Maandagochtend gaat de volgende verzamelbestelling de deur uit.
Je kan mij mailen op m.zwackhalen@planet.nl
Je kan natuurlijk ook gewoon je bestelling door mailen en deze rechtstreeks laten bezorgen.



Klantenkaart 


Wist je ook dat je bij mij kan sparen voor korting?? 
Om ook iets terug te doen voor jullie als trouwe klant is er de mogelijkheid om te sparen voor gratis artikelen.  Dus ben jij een vaste klant van mij dan krijg je hem automatisch. 
Nog geen vaste klant? Vraag dan een Klantenkaart aan. 


Hoe werkt het?

De Klantenkaart bestaat uit 10 strippen waarbij ik bij elke bestelling het totaal bedrag neerzet van je aankoop. ( dit is exclusief : Shares, Clubs, Cadeaubonnen,Workshops en verzendkosten )

Ik hou dat allemaal bij voor je.

Als de kaart vol is tel ik alle bedragen op en hier krijg je dan 5% korting op.

Bij je eerst volgende aankoop mag je hiervoor iets uitzoeken uit de Catalogus .


Een fijne dag allemaal en geniet van het heerlijke herfst weer.
Ik ga vandaag met mijn zus aan de freubel dus het word een relax dagje. ;)



Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: