woensdag 23 september 2015

Weekly Deals

Wat zijn ze weer gaaf deze week.
De Remarkable You stempels doet het heel erg mooi bij rouwkaarten.
De Ornate Tag Topper Punch is toch echt wel één van mijn favoriete ponsen, een must have. Ik grijp er heel vaak naar.
En ook de Handpicked Framelits doet het leuk bij zoveel projecten. Kijk maar eens op Pinterest voor leuke ideeën.

Hoe dan ook, zit er iets leuks voor je bij of wil je iets anders mee bestellen met de verzamelbestelling dan heb je tot zondag 27 september de tijd om je bestelling door te geven aan mij.
Je kan mij mailen op m.zwackhalen@planet.nl en deze maand zijn de verzendkosten voor mijn rekening. ;)

Ook de Clearance Rack is weer aangevuld dus het loont de moeite om te kijken of er nog iets leuks voor je tussen zit.




Maak er een fijne dag van. :)


Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: