zondag 11 oktober 2015

It's all about Swirls

De Challenge bij de Dutch Card Lovers staat helemaal in het teken van swirls. Super leuk, alleen ik had geen idee wat ik hiermee aan moest.
Toen ik de stempel set Flowering Flourishes zag staan in de kast wist ik het. Ik wilde deze set eens anders gebruiken als normaal en hiermee een winterse kerstkaart maken. Ik koos voor de mooie kleurencombi Pool Party en Tempting Turquoise. Met de Markers heb ik de stempel ingekleurd en gestempeld. Een vleugje zilver en bling bling geven het een extra winterse gevoel.





Ik ben tevreden over de uitwerking en ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden. ;)


Vandaag vier ik mijn verjaardag dus het word een druk dagje. Als afsluiting gaan we vanavond uit eten met de kids. Helemaal leuk. ;)

Tot snel weer en maak er een fijne dag van.


Groetjes Rosalien



Gebruikte Materialen:



Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking:

Sarah zei

Aller eerst een fijne verjaardag !!!
Je kaartje is mooi geworden .
Vandaag bij mij een beetje dezelfde tinten .
Hoera voor jou !
Liefs