maandag 23 november 2015

Challenge Dutch Card Lovers

Deze keer een leuke sketch bij de DCL bedacht door Ellen. De extra uitdaging die zij erbij gedaan heeft is dat het Thema Kerst moet zijn. :)
Super leuk en aangezien wij de voorraad kerstkaarten weer aan moeten vullen komt dat mooi uit. ;)
Dit is mijn uitwerking geworden.



Ik vind het leuk om niet traditionele kerstkaarten te maken dus heb ik mijzelf uitgedaagt om andere kleuren en stempels erbij te gebruiken.
Voor de achtergrond heb ik een stempel uit de Bordering Blooms set gepakt en de refils in de kleuren Tempting Turquiose, Crumb Cake, Bermuda Bay en Soft Suede gebruikt.
Op een  babywipe heb ik random met de refills gedruppeld zodat de kleuren mooi in elkaar overlopen en deze vervolgens als inkpad gebruikt.
Erna een mede collega demonstratrice liet deze leuke techniek zien op het Onstage Evenement  in Brussel.
Hierbij gaf zij nog de tip om de babywipe in een leeg dvd doosje te leggen en deze hierin te bewaren als je  een dag later verder wilt gaan met je project.
Doordat het in een afgesloten dvd doosje zit droogt het doekje niet zo snel uit zodat je hem de volgende dag weer kan gebruiken. En het werkt.
Dit kaartje heb ik zelfs 2 dagen later nog met het doekje gestempeld. Hij word dan wel lichter van kleur, meer pastel zeg maar.
Het andere kaartje wat ik meteen na het beinkten gemaakt hebt is veel feller van kleur. Dat kaartje hebben jullie nog te goed. ;)
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden en ook deze techniek eens uit gaan proberen. Het is echt heel leuk om te doen. :)



Een fijne middag/avond nog. ;)



Groetjes Rosalien



Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen: