dinsdag 5 januari 2016

Sale A Bration - Release Spring/Summer Catalogus



De Sale A Bration periode loopt van 5 Januari tot 31 Maart.
Wat is Sale A Bration?

Sale A Bration is één groot feest wat Stampin Up 1x per jaar houd en wel van Januari tot eind Maart en waarbij je als klant veel extra's ontvangt of kan verdienen.

Tijdens deze periode ontvang je als klant bij elke 60,00 euro die je besteed aan producten een gratis product uit de Sale A Bration Flyer. Dat vinden wij altijd leuk toch? :)
Deze mag je zelf uitzoeken en kan variëren van stempels tot papier.
Hier is de link van de Flyer waar je de producten kan bekijken.



Host A Party



Maar dat is niet alles want ook als je Gastvrouw wilt zijn of een grote bestelling plaatst kan je voordeel aan gratis producten die je verdient behoorlijk oplopen.
Kijk maar in het schema hieronder.
Bij een bestelling vanaf 275,00 euro ontvang je 27,00 euro extra aan Stampin Rewards.
Dat betekent in dit geval dat je naast de 10% van 275,00 euro je nog eens 27,00 euro extra krijgt en dus niet voor 27,50 maar voor 54,50 euro aan gratis producten mag uitzoeken.


 
 


Join Stampin Up





En stap je in deze periode in als Demonstratrice dan kan je daar ook je voordeel mee doen.
Tijdens deze periode kan je instappen voor 129,00 euro en mag je niet voor 175,00 euro aan producten uitzoeken maar voor 220,00 euro. Dus nog eens 45,00 extra.
In het kort gezegd zoek je producten uit voor 220,00 euro en je betaald hiervoor 129,00 euro.




En je hoeft geen Workshops of Demonstraties te geven om Demonstratrice te zijn.
Je kan ook gewoon zoals zovele van ons instappen als hobbydemo.
Wil je geen demonstratrice meer zijn?
Ook geen probleem je laat je termijn aflopen en je word automatisch uitgeschreven.
Ik zou zeggen doe je voordeel ermee. ;)

 Heb je vragen hierover dan kan je mij altijd mailen of bellen.

Wil je instappen ? Dan kan jij je hier aanmelden.

Ik verwelkom je graag in mijn Team.


Ik ben te bereiken op :

Email: m.zwackhalen@planet.nl
Telefonisch: 0313 - 416265


En natuurlijk gaat vandaag ook de Spring/Summer Catalogus online die weer boordevol leuke producten staat. :)
Je kan hem hier online bekijken.




Wil je liever de Catalogus Live doorbladeren dan kan je hem aanvragen bij mij en tegen vergoeding van de verzendkosten  van 2,76 euro stuur ik hem naar je op.
Plaats je een bestelling bij mij en wil je hem graag ontvangen dan stuur ik hem gratis mee. Wel even aangeven dat je hem wilt hebben.



A Little Something for You!

Omdat het Feest is bereken ik deze maand geen verzendkosten als je mee besteld met de verzamelbestelling.
En als extra verloot ik eind Janurai/begin Februari een stempelset onder degene die een bestelling geplaatst hebben.

Aankomende zondag gaat de volgende verzamelbestelling de deur uit. Wil je iets mee bestellen laat het mij weten voor zaterdagavond 20:00 uur.



Een hele fijne dag allemaal en tot gauw. ;)



Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: