maandag 4 januari 2016

Winnaar Uitdaging November/December


 


 
 Uitdaging November/December

Ik had nog zoveel pakketjes over van de Make and Take van de Krea Doe afgelopen Oktober/November dat ik hier een leuke uitdaging mee gedaan heb.
Iedereen die in November/December iets bij mij bestelde ontving een pakketje met 3 tags en de bijbehorende lintjes en papier om op te stempelen bij hun bestelling.
Mijn uitdaging was om hier iets leuks mee te maken en de uitwerking op de foto te zetten en naar mij te mailen.
 
De bedoeling was dat op maandag 4 Januari 2016 iedereen mocht stemmen welke uitwerking zij het leukst vinden en de winnaar zou dan een leuke prijs winnen.
Onder de klanten was er echter maar 1 klant die haar uitwerking naar mij mailde dus er hoeft nu dus niet meer gestemd te worden. ;)
 

Yvon mailde mij deze leuke tags hieronder.
Super leuk Yvon dat jij de uitdaging aandurfde gaan.
De prijs gaat dan ook naar jou toe. Gefeliciteerd. ;)
Je ontvangt een leuke stempel set van de Sale A Bration die je inmiddels al uitgezocht hebt.
Hij komt zo snel mogelijk jou kant op.




 


Groetjes Rosalien



1 opmerking:

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Woepwoep, ik snap echt niet dat er niet meer deelnemers waren want het was zo gaaf om te doen, deze tags maken. Maar ik ben blij 2016 begint goed


Liefs Yvon