donderdag 11 februari 2016

Thinking Of You

Een vrouwelijke collega van mijn man kon wel een kaartje gebruiken. Op dit moment heeft ze het niet makkelijk en dan is altijd fijn als je weet dat er mensen zijn die aan je denken.
Vandaar de titel van de kaart Thinking Of You.



Ik heb vrolijke en frisse kleuren gebruikt voor de kaart in de hoop dat het een glimlach op haar gezicht zal geven.
De stempelset die ik gebruikt heb is Bloomin Love en de tekst komt uit de set Sassy Salutations.
Voor de banner heb ik een stukje washi tape van de It's My Party serie op Whisper White cardstock geplakt en vervolgens met de banner punch de banner geponst.
De Linen Thread heb ik een paar keer om de kaart heen gewikkeld en er een strik in gemaakt. De banner heb ik met de handheld stapler bovenop de Linen Thread bevestigd zodat deze niet van de kaart af kan schuiven.
Al met al een simpel maar leuk vrolijk kaartje.



Groetjes Rosalien


Gebruikte Materialen:


Built for Free Using: My Stampin Blog


2 opmerkingen:

Sarah zei

Mooi kaartje!

Dora zei

Mooie kaart en mooi gestempeld.