dinsdag 2 februari 2016

Winnaar van de Stempelset

Ik had beloofd dat ik uit de bestellingen in Januari iemand zou trekken die een stempelset  wint van mij.
De stempelset die je kan winnen is de" Sky Is The Limit", mijn favoriete artikel uit de SAB Flyer.
Op internet zie je de meest schitterende voorbeelden hiermee voorbij komen.
Tip. : Hij is ook heel leuk te gebruiken met de set Going Places uit de Voorjaars Catalogus. ;)

En de winnaar die ik zojuist getrokken heb is................................................

Marjan Küppers


Gefeliciteerd Marjan, hij komt zo snel mogelijk jou kant op. :)





Wil je deze stempelset ook ontvangen? Hij is nog tot 15 Februari  gratis te verkrijgen bij een aankoopbedrag van 60,00 euro. Daarna gaat deze eruit en komt er een andere gave set voor in de plaats. ;)


Ook deze maand zijn  er geen verzendkosten bij je bestelling als je mee besteld met de verzamelbestelling.
Je ontvangt daarnaast ook een leuke attentie bij je aankoop. ;) Een klein presentje van mij omdat het feest is. :)


Een fijne avond nog en tot morgen met de nieuwe Weekly Deals. ;)


Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: