donderdag 25 februari 2016

Yay Presents! en Vrijkaartjes Knotsgekke Kaartendagen Winnen!

Wie is er nu niet gek op cadeautjes. Ik wel.
Dus wil ik graag iemand verrassen met dit cadeau. Wat er in zit is een verrassing dus we houden het nog even spannend. :)



Maar dat is niet alles.

Omdat ik op de Knotsgekke Kaartendagen in Zwolle sta met Stampin Up mag ik 10 vrijkaartjes voor de beurs weg geven. Yeahh!! :)

Nu zou ik het ook heel leuk vinden als jullie iets terug willen doen en dat is dat je mijn Blog en/of SU Facebook Pagina Liked en dit bericht deelt zodat meer mensen mij kunnen vinden. Ik wil tenslotte ook mijn klantenkring uit kunnen breiden. Dus help je mij mee?
En vergeet geen reactie achter te laten zodat ik weet dat je graag een vrijkaartje wil winnen.
That's all!


Zondag maak ik bekend wie de kaartjes mag ontvangen.

En voor degene die naar Zwolle gaan kom gezellig langs mijn stand. Je kan mij vinden bij Standnummer 131.
Je kan bij mij een leuke Workshop doen en dan zie je ook hoe je dit cadeautje  hierboven kan winnen. ;)



Fijne avond nog.


Groetjes Rosalien

1 opmerking:

Jolanda Cuper zei

Haha ik volg je al heel lang!
Tot ziens in Zwolle! Leuk dat je er staat!
Groetjes, Jolanda