maandag 15 februari 2016

You Are Totally Awesome deel 2

Liet ik jullie in het vorige bericht  het kaartje zien waar ik 3 hartjes uit gestanst heb, nu laat ik jullie zien wat ik met één van de hartjes gemaakt heb.
Met de stempel set Timeless Texture heb ik rondom gestempeld op een stuk Melon Mambo cardstock.
Deze heb ik weer op cardstock Basic Black geplakt en vervolgens weer op de Whisper White basis kaart.
De kaart komt nu mooi naar voren.
De Washi Tape uit de It's My Party serie heb ik op een stukje Whisper White geplakt en met de Banner Pons een banner gemaakt.
Daarachter zit nog een banner gemaakt uit de Dazzling Diamonds Glimmer Paper.
En daarbovenop het hartje wat ik uit de vorige kaart gestanst had.
Met de Hearts  Borderpons heb ik uit Dazzling Diamonds Glimmer Paper een paar kleine hartjes geponst, en als finishing touch nog een paar Basic Jewels erop en de kaart is af.






Maak er een fijne dag van en tot snel weer. ;)

Wil je nog iets mee bestellen met de verzamelbestelling dan kan je jou bestelling nog doorgeven tot vanavond 20:00 uur. Morgenochtend gaat de bestelling de deur uit.
Vergeet niet de SAB Aktie waarbij je bij elke 60,00 euro die je besteed een gratis artikel  uit de SAB Flyer kan kiezen.
En ook deze maand zijn de verzendkosten gratis en ontvang je een presentje bij je bestelling.


Groetjes Rosalien



Gebruikte Materialen:

Built for Free Using: My Stampin Blog


1 opmerking:

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Wat een pkaatje, hier hou ik van lekjer CAS

Liefs Yvon