zaterdag 13 februari 2016

You are Totally Awesome

Wat doen jullie met smalle strookjes papier die je over  houd? Normaal gooi ik deze weg maar nu had ik een leuke ingeving. ;)
Deze smalle strookjes heb ik op Whisper White Cardstock tegen elkaar aangeplakt. Vervolgens heb ik hier 3 harten uit geponst. ( deze verwerk ik later weer op een andere kaart )
Uit de Love Blossom Embellishment Kit heb ik de 3 houten hartjes gehaald en op de kaart geplakt. Dit haalt de ruimte in de harten helemaal op.
Daarboven het ik een tekst gestempeld die uit de set Grateful Bunch komt.
Een paar Rhinestones links en rechts erop en de kaart is klaar.


Ik vind hem lekker vrolijk geworden. Dus de volgende keer dat je restjes papier over hebt eerst even kijken of je er nog iets leuks mee kan doen. ;)


Tot snel weer. Dan laat ik jullie zien wat ik met één van de uit gestanste hartjes gemaakt heb.



Groetjes Rosalien




Gebruikte Materialen:

Built for Free Using: My Stampin Blog


1 opmerking: