dinsdag 22 maart 2016

Challenge Dutch Card Lovers

De uitdaging van de Dutch Card Lovers is:



Het voorjaar begint en het is bijna Pasen!
Laat één van de twee het thema zijn op je kaart of ander project.


Leuk, alhoewel wij geen Paaskaarten versturen vond ik het toch leuk om er één te maken. ;)
Ik heb er een Rock Card van gemaakt.
De basis is Hello Honey Cardstock en Cardstock in de kleur Tip Top Taupe.
Het design papier komt uit de Designer Series Paper  Stack.
Het schaapje heb ik gestempeld met Soft Suede. De hoefjes heb ik heel licht ingekleurd met de Aquapainter in dezelfde kleur en de oortjes en het gras met de markers.
Het schaapje zelf heb ik met de Uno Signo Balpen ingekleurd.
Om de afbeelding heen heb ik een randje geprikt met de Updated Essentials Paper Piercing Pack.
De bloemetjes zijn geponst met de Itty Bitty Accents Punch met daar bovenop de Basic Jewels.





Ik vindt hem helemaal leuk en vrolijk. Je krijgt er automatisch een voorjaars gevoel bij. ;)


Een fijne dag en tot gauw weer.


Groetjes Rosalien

2 opmerkingen:

Margot zei

Leuk dat lammetje op grijs, dan kun je 'm echt wit kleuren!

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Wat een cutie, mooi uitgevoerd

Groetjes Yvon