woensdag 16 maart 2016

Weekly Deals

We hebben een paar heerlijke gezellige dagen op de beurs in Zwolle gehad. De eerste 2 dagen was het redelijk rustig maar de zaterdag was het lekker druk op de beurs.
Super leuk dat er zoveel belangstelling is voor SU. Ondertussen zijn er al best veel mensen bekend met dit merk. Ook heb ik nieuwe collega's ontmoet, grappig hoe klein het wereldje is zo. ;)
We hebben heel veel mensen bij de Workshops gehad en hierop kregen wij allemaal leuke reacties.
Bedankt allemaal. ;)
Mocht iemand nog vragen hebben je mag mij altijd mailen.
Alle bestellingen zijn de deur uit en nu maar hopen dat het snel binnen is. ;)
Afgelopen maandag had ik ook al meteen een boeking voor een Workshop op locatie. Ook die was reuze gezellig en ook deze Workshop viel in goede aarde.
Ondertussen heb ik alles opgeruimd van de beurs en ben ik druk bezig om onze zoon te helpen klussen in zijn nieuwe appartement. Vandaar dat het even iets rustiger is.


Vandaag zijn de nieuwe Weekly Deals weer ingegaan. Dit zijn ze.





Aankomende zondag gaat er weer een verzamelbestelling de deur uit. Wil je iets mee bestellen laat het mij weten.
En vergeet niet dat je nog steeds van de Sale a Bration Aktie gebruik kan maken waarbij je bij elke 60,00 euro die je besteed je een gratis artikel uit de Sale a Bration Flyer mag kiezen.


En voor mensen die er over denken om in te stappen als Demonstratrice ook deze Aktie is nog geldig tot eind Maart.
Bij deze Aktie kan je instappen voor 129,00 euro en mag jij je eigen Starterspakket samen stellen van 220,00 euro. Plus je krijgt daarnaast nog eens je eigen Business pakket twv. 60,00 euro.
Heb je vragen hierover of over iets anders?
Mail mij op m.zwackhalen@planet.nl en je krijgt zo snel mogelijk een reactie terug.


Eigen Aktie Maart


Als je deze maand mee besteld met de verzamelbestelling betaal je geen verzendkosten. Tevens ontvang je een leuke attentie bij je bestelling.

Daarnaast verloot ik 2 Cadeau' s deze maand.

- Onder de mensen die zich abonneren op mijn Nieuwsbrief verloot ik een pakketje twv. 13,50 euro.



- En doe je een bestelling vanaf  60,00 euro dan ding je mee met de verloting van pakketje 2 twv. 19,50 euro.






Maak er een fijne dag van en tot snel weer. ;)



Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: