vrijdag 8 april 2016

Art Specially Aanbieding


Dit weekend staat Stampin Up op het Art Specially evenement in Nijkerk.
Dit is een super leuke stempelbeurs die je beslist niet mag missen. ;)
Tijdens deze beurs heeft Stampin Up een leuke aanbieding lopen.
Zie hieronder.






De stempelset K.J.E.G. ( item nr. 139145 ) en ook de Bundle ( item nr. 140249 ) zullen vanaf zaterdagochtend 8:00 uur t/m maandagavond 23:59 uur goedkoper zijn.
De prijs van de stempelset zal gedurende deze 3 dagen 25,00 euro kosten ( i.p.v. 30,00 euro).
De Bundle zal 55,00 euro kosten in plaats van 59,50 euro.


Wil je van deze Aktie gebruik maken of iets anders bestellen mail mij dan voor zondag 18:00 uur je bestelling door. Dan kan ik hem mee bestellen voor je met de verzamelbestelling.


Ik ga ook de beurs bezoeken. Ik heb er zo'n zin in. Eens kijken wat voor leuks er allemaal te vinden is en of we weer leuke ideeën op kunnen doen. Yeahh!!
En natuurlijk ga ik ook mijn collega demo's even gedag zeggen die daar druk aan het werk zijn met Make & Takes geven. ;)



Een fijne dag en tot gauw weer.



Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: