zondag 3 april 2016

Happy Birthday

Vandaag is de uitdaging bij de Dutch Card Lovers om Wood Fineer op je kaart te gebruiken.
Ik heb gekozen voor een tekst. Deze kwam ik een paar maanden geleden tegen bij de Wibra.
Er zaten verschillende teksten in zo'n zakje en je begrijpt dat ik die niet kon laten liggen. ;)




De basis van de kaart bestaat uit Watermelon Wonder cardstock met daarbovenop een stukje cardstock Hello Honey.
Ik vind dit een schitterende kleurencombinatie.
Op whisper White met ik met verschillende kleuren inkt een kleurverloop gemaakt.
Ik heb hiervoor de volgende kleuren gebruikt:
Pear Pizzaz, Old Olive, Hello Honey, Delightful Dijon en Watermelon Wonder.
In dezelfde kleuren heb ik ook de swirls laten terugkomen. Deze komen net als de spetters uit de leuke achtergrond stempelset Timeless Textures.
De spetters heb ik gestempeld met Crumb Cake.
De tekst Birthday had ik eerst ook met Crumb Cake gestempeld maar dat kwam niet zo mooi uit dus heb ik hem met een Marker in de kleur Soft Suede overgetrokken.
De tekst komt trouwens uit de set Crazy About You.
De vlinders heb ik uit vellum geponst met de Bitty Butterfly en de Elegant Butterfly pons en hierop heb ik Rhinestones geplakt. Ook op de kaart heb ik hiermee een paar accenten gemaakt.
Als laatste heb ik Basic Black Bakers Twine om de kaart heengeslagen en er een strik in gemaakt.
Dit geheel heb ik met Stampin Dimensionals opgehoogd en op de basis kaart geplakt.


Wil je ook meedoen met deze Challenge? Ga dan naar ons Challenge blog de Dutch Card Lovers. Hier vindt je ook allemaal mooie voorbeelden van het Designteam en onze  Gastdesigner.

Fijne dag.


Groetjes Rosalien

2 opmerkingen:

Sarah zei

Ik vind je kaart heel mooi!
Toffe challenge! Ik zou die houten woorden ook niet laten liggen.
Fijne zondag!

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Wat een mooie kaart mooi kleurverloop. Helaas geen wibra hier, anders had ik xe ook gekocht.

Groetjes Yvon