dinsdag 19 april 2016

Retiring Producten Bekend





Het is zover!
Vandaag is de Lijst bekend gemaakt met Producten die niet meegaan naar de Nieuwe Catalogus. Deze producten worden nu met korting aangeboden en deze kan oplopen tot 50%.
Wil je nog iets hebben uit de Retiring Lijst dan zou ik niet te lang wachten met bestellen.
De ervaring heeft geleerd dat het erg snel uitverkocht is.
Hiervoor geld namelijk het principe Op = Op.
Het kan zijn dat het product dat je wilt inmiddels uitverkocht is. Dat weten wij pas op het moment als we de bestelling plaatsen.


Hier is de link van de pdf File.


En hier is de link van de Webwinkel.


Morgen wil ik een extra verzamelbestelling de deur uit doen.
Wil je iets mee bestellen geef dan uiterlijk morgenochtend 10 uur je bestelling door.
Je kan natuurlijk ook je bestelling rechtstreeks laten bezorgen zodat je hier niet op hoeft te wachten. In dat geval bedragen de verzendkosten 5,95 euro.
De bestelling gaat in dat geval pas weg als het geld op mijn rekening staat.


Wil je ook op de hoogte blijven van alle Nieuwtjes van Stampin Up ?
Schrijf je dan in voor mijn nieuwsbrief van Rosaliens Creations.
De inschrijving vindt je aan de rechterkant van mijn blog.


Groetjes Rosalien

1 opmerking:

Wil Frutsel zei

Hoi Rosalien, ik las net je reactie op mijn kadoverpakking Relaxt. Je ziet geen woodfineer, maar je kijkt er idd overheen. Het gebruikte DP is woodfineer van een lichte kleur bruin. Ik heb er mer goudembossing poeder over gestempeld, maar aan de achterkant van de verpakking is het wel goed te zien. Misschien even vergroten!!
groetjes Wilma