maandag 13 juni 2016

Bedank Kaartjes

Met de stempelsets "Pop of Paradise" en "Playful Backgrounds" heb ik mij lekker uitgeleefd op een serie bedank kaartjes.
Wat  leuk om te zien is dat 2 zo verschillende stijlen stempels zo leuk met elkaar combineren.
Ik heb hier ook gebruik gemaakt van het designer papier "Playful Palette".
De basis van de kaartje is Very Vanilla en als mat heb ik de kleuren Sweet Sugarplum, Emerald Envy en Rich Razzlleberry gebruikt.
De achtergrond is gestempeld met Rich Razzleberry en Sweet Sugarplum.
De ananas heb ik met de markers ingekleurd en hiervoor heb ik de volgende kleuren gebruikt : Crushed Curry, Delightful Dijon, Wild Wasabi en Garden Green.
De tekst is met Archival Inkt Basic Black gestempeld en de bladeren met Emerald Envy.





En mocht jij iets bij mij besteld hebben of plaats jij deze maand bij mij een bestelling dan vindt jij straks één van deze kaartjes bij je bestelling. ;)


Aankomend weekend gaat er weer een verzamelbestelling de deur uit. Wil jij iets mee bestellen laat het mij dan uiterlijk zondag 18:00 uur weten dan kan hij nog mee.
Deze maand bereken ik geen verzendkosten en ding je automatisch mee met de verloting van de stempelset "Love You Lots".


Tot de volgende keer en een fijne dag. ;)



Groetjes Rosalien



1 opmerking:

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

En ik mocht een zo,n mooie kaart ontvangen.bedankt

Groetjes Yvon