dinsdag 21 juni 2016

Congratulations

Gisteren ben ik samen met mijn zus naar het Ladies Event in Doetinchem geweest. Dat werd gehouden bij Opel bedrijf Bouwhuis.
Wat een werk moet het zijn geweest voor het bedrijf om hun hele showroom, beneden en boven leeg te halen en al die auto's buiten te parkeren. Een enkele auto stond er nog voor de show.
Je mocht er zelfs een auto pimpen zag ik....hihihi.....
Het was super georganiseerd, de staanplaatsen waren ruim, er waren een hoop standhouders en de hele avond was er Live Muziek. Er was een Modeshow en een verloting van leuke prijzen.
Volgens mij heeft iedereen zich wel vermaakt.
Er waren een hoop bezoekers, niet zoveel als vorig jaar begreep ik maar in ieder geval genoeg belangstelling.







Vandaag heb ik een kaartje gemaakt met de Bundle "Floral Phrases".
Toen ik die bladzijde in de Catalogus opensloeg had ik zoiets van "Wauw!!" wat mooi.
De Thinlits in combinatie met de stempels en het papier. Geweldig. Nu moet ik ook zeggen dat blauw mijn lievelingskleur is dus dat geeft voor mij dan ook dat extra "wauw" factor. :)


Uit designpapier heb ik de rand uitgeponst die bij deze set hoort zodat het mooi achter het uit gestanste gedeelte past.
De tekst en de bloem aan de binnenkant heb ik gedaan doormiddel van de stempel met de markers in te kleuren en te stempelen. Dit geeft een heel leuk effect.







Hebben jullie het al eens geprobeerd om met de markers van Stampin Up je stempel in te kleuren?
ik zou zeggen probeer het eens, het is zo leuk en zo verrassend hoe je afdruk eruit komt te zien.


Maak er een fijne dag van en tot gauw weer. ;)



Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: