vrijdag 10 juni 2016

You Always Make Me Smile

Nog zo'n gave stempel uit de Hostess set "Love You Lots".
De afbeelding is grof ingekleurd met de markers. Dat heb ik bewust gedaan om het toch een beetje een stoere en ruige uitstraling te geven.
De In Color kleur wat op dit kaartje gebruikt is heet Sweet Sugarplum.
Ook op dit kaart heb ik een paar ieni mini accentjes aangebracht met de hartjes. En natuurlijk mag de zwarte omlijsting niet ontbreken.
Dit is het laatste kaartje dat ik met deze Hostess set gemaakt hebt.
Morgen komt er weer een kaartje in dezelfde stijl maar dan met een andere stempelset.





Een fijne dag en tot gauw. ;)


Groetjes Rosalien

2 opmerkingen:

Bijdehand zei

Wil even laten weten dat dit toch wel mijn favoriet van allemaal is :) Heel gaaf!

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

O echt mooi weer.ben dol op deze set, hard sparen dus