vrijdag 23 september 2016

Een Bloemetje Voor Jou

Dit kaartje heb ik nog niet laten zien. Ik heb hem alweer even geleden gemaakt en hiervoor heb ik de Bundle Sunshine Sayings gebruikt. Een super leuke stempel set met bloem, achtergrond en teksten.
Alleen heb ik dit keer voor een Nederlandse tekst gekozen uit de set Recht Uit Het Hart. ;)




Deze keer heb ik gewerkt met de kleuren Mint Macaron, Flirty Flamingo en Delightful Dijon.
Als accenten heb ik de Sequin Trim Blushing Bride gebruikt.
Het designpapier komt uit de Subtles Designer Series Paper Stack.


Een fijne dag en bedankt voor je bezoekje. :)



Groetjes Rosalien

2 opmerkingen:

Dora zei

Hele mooie kaart. Mooi gecombineerd met de achtergrond, stempels en stans.

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Blihft een geweldige set, mooi kaartje

Xxx, yvon