donderdag 27 oktober 2016

Jolly, Ho Ho Ho, From Santa

Het Candy Lane Designer Series Paper is echt mijn favoriet uit de Catalogus. De kleuren en patronen vindt ik super.
In mijn gedachten liep ik al met het idee om kleine tagjes te maken om in de metalen Kerstboom te hangen en die dan mee te nemen naar de beurs in Den Bosch.
Dit designpapier was hier perfect voor.
De teksten komen uit de set "Oh, What Fun" en is te vinden in de Annual Catalogus.
Hier ben ik helemaal verliefd op juist door de verschillende stijlen en vrolijke teksten.
De afbeeldingen zijn uitgeknipt uit het designpapier en als 3d op de tagjes geplakt.
Heel eenvoudig en zo leuk om te maken.




Het kaartje is gecased uit de Catalogus. Hij is gewoon te leuk. :)


En hebben jullie ook een favoriet uit de Catalogus?


Groetjes Rosalien


2 opmerkingen:

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Wat een leukerds, mijn favoriet uit de catalogus is alles met rendieren erop, hihi als rendier verskaafde

Nicole Parmentier zei

Wat een leuk idee die kleine tagjes! ik heb het papier nog niet maar ga het nog wel bestellen nu het nog kan. Mijn favoriet uit de catalogus is de kabeltrui embossing folder, daar kan ik echt geen genoeg van krijgen ;-)