zondag 16 oktober 2016

Scoring Blades en Replacement Cutting Mat terug in de Collectie en de Handheld Stepler gaat eruit

De Stampin Trimmer Scoring Blades  ( art.nr. 126996 - 6,00 euro 2 stuks  ) zijn weer terug in de Collectie, net als de Stampin Trimmer Replacement Cutting Mat ( art.nr. 131375 -  5,00 euro 2 stuks  ) .
Ik ben helemaal blij. :) Gelukkig wordt er af en toe toch naar ons advies geluisterd om ze terug in de collectie te doen.








Helaas gaat de Handheld Stepler  ( art.nr. 139083 - 12,00 euro ) en bijbehorende nietjes ( art.nr. 135847  ) eruit. Inmiddels zijn de nietjes al uitverkocht.
Mocht je op zoek zijn naar kleine nietjes dan zijn die ook te verkijgen bij de Hema. Ik heb mij laten vertellen dat deze ook in Handheld Stepler passen.




Mocht je een reserve set in huis willen van één van deze producten of een bestelling willen plaatsen dan help ik je graag verder. Heb je ergens vragen over dan mag je mij ook altijd mailen of bellen.


Voor nu een fijne avond.



Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: