dinsdag 29 november 2016

Have a Holly Jolly Christmas

Hoe leuk is het om zo'n klein Clear Tiny Treat Box doosje te pimpen en te vullen met kleine Kerst tagjes.
Deze doosjes komen in een serie van 12 stuks. ( zie Annual Catalogus blz. 176 )
Voor het designpapier heb ik gekozen voor het vrolijke Candy Cane Lane Paper.
Hiervan heb ik een strook om het doosje heen gewikkeld en vastgemaakt met daaromheen een stukje lint om het geheel te breken.
De tekst bovenop het doosje is van de Hostess set "Holly Jolly Layers" en deze heb ik met stampin dimensionals opgehoogd.







Voor de tagjes heb ik de stempelset  "Hang Your Stockings " gebruikt.
Bij deze set zijn ook bijpassende Thinlits te verkrijgen maar die heb ik hier niet bij gebruikt.
Ik heb zowel de inkpads als de markers gebruikt om te stempelen zoals op deze foto hieronder duidelijk te zien is. ( tekst )
Ik heb de kleuren Real Red, Cucumber Crush, Crumb Cake en Early Espresso gebruikt.







 Al met al is het een vrolijk geheel geworden. :)




Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: