zaterdag 19 november 2016

Online Extravaganta Aktie




Van de 21e tot de 28e hebben we de Online Extravagante Sale waarbij kortingen op kunnen lopen tot 40%.

Er zijn 2 dagen waarbij je de artikelen maar 24 uur met kortingen kan krijgen.




Deze artikelen zijn alleen op de 21e met korting te verkrijgen.





En deze artikelen zijn alleen op de 28e met korting te verkrijgen.




En deze artikelen gelden van de 21e tot de 28e.

















Zit hier iets leuks voor je tussen stuur mij dan uiterlijk 1 dag van te voren je bestelling door zodat ik de bestelling meteen de deur uit kan doen op het moment dat de aanbieding in gaat.

Let Op : Hiervoor geld wel Op = Op dus wees er snel bij.
De ervaring heeft geleerd dat het erg snel gaat.


Je kan je bestelling ook zelf Online plaatsen in de Webwinkel maar hier heb je wel een Credit Card voor nodig.


Voor vragen of bestellingen kan je mij altijd mailen op m.zwackhalen@planet.nl.


Wil je ook graag mijn Nieuwsbrief ontvangen  om op de hoogte te blijven van alle nieuwtjes dan vindt je in de zij balk van mijn Blog het aanmelding' s formulier.



Een fijne dag en tot de volgende keer. ;)



Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: