donderdag 3 november 2016

Trekking Winnaar van de Stempelset Cozy Critters

Zoals beloofd zou ik de stempelset Cozy Critteers verloten onder de mensen die afgelopen maand een bestelling geplaatst hebben bij mij.
En zojuist heb ik een winnaar getrokken. Yeahh!!






Gefeliciteerd!  :) De stempelset komt zo snel mogelijk jou kant op.

En voor de mensen die deze keer geen geluk hebben wie weet ben jij de volgende keer de gelukkige winnaar. ;)


Tot gauw.


Ik ga mij klaar maken voor een paar daagjes Amsterdam met Stampin Up.
Morgen heel erg vroeg op want ik moet de trein van 6 uur hebben. Oeps!!
Wij hebben zaterdag een bijeenkomst voor Demonstratrices van Stamp Up in Amsterdam en daar moet altijd een hoop vooraf gebeuren zoals alles klaar zetten en opbouwen van de Display borden etc.
Dus ik ga morgen helpen.
Zaterdag krijgen wij de nieuwe voorjaars catalogus al te zien en de Sale a Bration Flyer. Spannend. :) En de helpers zien ze vrijdag al.....hihi....Ik ben zo nieuwsgierig!


Dus ik ben een paar daagjes erg druk en niet goed bereikbaar en zal iets later reageren op mailtjes etc. dan jullie van mij gewend zijn.


Fijne dag.


Groetjes Rosalien



1 opmerking:

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

En weer niet gewonnen, gefeliciteerd Maria.

Rosalien veel pkezier in A,dam.

Groetjes Yvon