woensdag 15 februari 2017

Great Job

Vandaag heb ik een kaartje wat ook uit een Make and Take setje komt die van SU bij een bijeenkomst kregen.
Deze heb ik ook aangepast met artikelen die nu verkrijgbaar zijn.
Hier heb ik de Hostess set Iconic Occasions gebruikt in combinatie met het washi tape van de Urban Underground serie.




Een paar rhinsestones en silver metallic tread maken de kaart af.
Het is een simpel kaartje geworden die snel gemaakt is en toch een hele leuke uitstraling heeft.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. ;)


Leuk dat je langs kwam en tot de volgende keer dan laat ik een andere variant zien hiervan.



Groetjes Rosalien

1 opmerking:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke stoere kaart vind ik het geworden Rosalien. Gaaf in combinatie met het kraft.
Lieve groetjes Miranda