woensdag 19 april 2017

Blog Hop Stamp Impressions - Theme - Let's Get Married






Vandaag hebben we een super leuke Blog Hop van het Stamp Impressions Team in het thema Trouwen.
Hoe leuk is dat. We zien niet zoveel projecten met dit thema dus ik vindt het super leuk om dit eens te maken.
Hiervoor heb ik de trouwfoto van mijn dochter gebruikt. Die prachtige oude auto op de achtergrond was hun vervoer die dag.:)

Maar voor ik naar mijn project gaan eerst even terug naar de Blog Hop.
Heb je het begin gemist ga dan naar Martine.


Mocht je al gestart zijn met de Blog Hop dan kom je als het goed is bij Miranda vandaan.


http://laulijn.blogspot.nl/2017/04/stamp-impressions-blog-hop-lets-get.html



Deze keer heb ik voor een lay-out gekozen.
Heel bewust heb ik voor de lay-out lichte kleuren gebruikt. Ik wilde hier rust in brengen.
De basis is Whisper White Cardstock en daar omheen heb ik een rand gestempeld met de swirl uit de set "Star Of Light"  in de kleur Basic Grey.
Eigenlijk is dat een kerst set maar wij denken "out of the box". ;) Hij doet het leuk op de lay-out.




De foto is gemat op een stuk Whisper White Cardstock. Maar hier heb ik eerst een rand geplakt met het Washi Tape uit de set "Pink Of Pop".
Ik vindt die er mooi bijpassen. ;)



De hartjes heb gestempeld in Rose Red met de stempel uit de set "Sealed With Love" en uit gestanst met de "Love Note Framelits".
Het is leuk om 1 klein accent in kleur aan te brengen op de lay-out en aangezien rood de kleur van de liefde is heb ik hiervoor gekozen.




De bloem en blaadjes zijn 2x  uit gestanst uit Thick Whisper White Cardstock en die heb ik in laagjes op elkaar geplakt om diepte te creëren.
Als laatste heb ik met de Clear Wink Of Stella een laagje glitter op de bloem blaadjes en de kleine sterretjes in de swirls aangebracht.



En dan is het nu tijd om ver te Hoppen naar Hélène.



http://helenedenbreejen.nl/stamp-impressions-bloghop-lets-get-married/


Heel veel plezier tijdens de Blog Hop en ik hoop dat jullie weer veel inspiratie opdoen.




Groetjes Rosalien

4 opmerkingen:

Martina zei

What a wonderful layout!
xo, Martina

Miranda Versteeg - Atelier Negen zei

Mooie lay-out en prima toch met de kerststempel. Zo zie je maar weer hoe veelzijdig Stampin' Up! is. ;-)

rosa Mädchen zei

What a beautiful Layout. Amazing. Great idea to make a frame with the swirls.
Greetings Babs

bastelengel zei

A beautiful picture, a beatiful Layout!
Eva