maandag 3 april 2017

Oh Happy Day

Ik ben door alle drukte helemaal vergeten dit kaartje te laten zien wat ik gemaakt heb.
Dit kaartje heb ik voor een klant gemaakt en zij ontving dit samen met een papierpakketje bij haar bestelling.




Voor dit kaartje heb ik gebruik gemaakt van de Stylish Stems Framelits Dies, Bunch of Banners Framelits Dies en de stempelsets Birthday Banners en Thoughtful Banners.
De basis van de kaart is Whisper White Cardstock en gemat op Bermuda Bay.
Achter de bloem heb ik het glitterpapier bevestigd wat je tijdens de SAB als gratis artikel uit kon zoeken.  ( Dit was samen met de kippen stempels mijn favoriete SAB artikel )
Ik heb het afgewerkt met een paar sequin' s en metallic thread.



Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.



Groetjes Rosalien


Geen opmerkingen: