donderdag 4 mei 2017

Onstage Project met nieuwe Nederlandse stempelset

Voor Onstage in Amsterdam was ik gevraagd om voorbeelden te maken voor de Display Boards. En hier zeg ik natuurlijk geen nee tegen. :)
Half Februari kreeg ik een doos vol materiaal toegestuurd.
Helemaal geweldig wat er allemaal in zat. De nieuwe In Color kleuren Cardstock en Inkten, Designpapier, 2 stempel sets,  Embellishments, Twine, Lint, Washi Tape en nog veel meer.
En één van de nieuwe stempel sets was zelfs een Nederlandse. :) Hoe gaaf is dat, en dan mag je niks zeggen. Dat was het moeilijkste. ;)

Ik kreeg de opdracht om tussen de 15 en 20 projecten te maken waarvan minstens 10 kaarten, 3 lay-outs en 2  3D projecten  in verschillende stijlen.
Het werden er uiteindelijk 22 stuks  in totaal.


Dit was één van mijn 3 D projecten die ik gemaakt hebt.
Hier heb ik het Designpapier Eastern Palace en de Nederlandse stempelset  "Boeket vol Goede Wensen " gebruikt.



Met de Popcorn Box Thinlits  heb ik het doosje uit gestanst en er bijpassende tags bij gemaakt.
Op de tags heb ik diverse Nederlandse teksten gestempeld.
Op het designpapier heb ik in de binnenkant van de bloem een accentje gegeven in de kleur Tranquil Tide.



De andere projecten krijgen jullie in de loop van de komende weken te zien. ;)



Creatieve Groetjes,


Rosalien

Geen opmerkingen: