zondag 21 mei 2017

To a Wonderful Friend

Vandaag een kaartje dat ik gemaakt heb voor de Challenge bij de Dutch Card Lovers.
Het Thema is :

                                                   "Ik zie ze vliegen"......

Dat kan van alles zijn...., vogels, vlinders, insecten
maar ook (lucht)ballonnen en vliegtuigen.

Maak een kaart met het vliegende voorwerp in de hoofdrol!


Mijn eerste gedachten was om de Dragonfly te gebruiken uit de Dragonfly Dreams set maar ik besloot op het laatst om toch voor de bijen te gaan.




Het stukje Crushed Curry Cardstock heb ik eerst geembossed met de Hexagons embossingfolder.
Daarbovenop heb ik de bijen, de tekst met daarachter het koper metallic draad bevestigd.
Ik ben blij dat zowel de stempels, de embossingfolder en het metallic koper draad mee gaan naar de nieuwe Catalogus.
Het enige nieuwe artikel die jullie op deze kaart zien zijn de Glitter Enamel Dots.


Heb je ook zin om mee te doen met deze leuke uitdaging? 
Je vindt het Challenge blog  hier.
Wie weet zie ik jullie daar. ;)



Groetjes Rosalien


1 opmerking:

Nicole Parmentier zei

Wat een leuke combi, deze bijtjes (of hommels?) met de honingraat achtergrond. Ik hoor ze bijna zoemen!!