vrijdag 2 juni 2017

Boeket Vol Goede Wensen

De nieuwe Nederlandse stempel sets  "Boeket Vol Goede Wensen"  en 'Thuiskomen" zijn toch wel één van mijn favoriete Nederlandse sets.
Voor Onstage mocht ik al met één van deze sets spelen aangezien mij gevraagd was of ik voorbeelden wilde maken.
Dit is één van de kaartjes die ik gemaakt hebt met de set "Boeket Vol Goede Wensen".


Ik heb de nieuwe In Color kleuren Berry Burst, Fresh Fig en Lemon Lime Twist gebruikt.
Ik vindt het een super mooie en frisse  kleuren combinatie. :)


Benieuwd hoe de stempel set eruit ziet?
Dit is hem. En het leuke is dat er ook bijpassende Framelits bijzitten. :)
Deze heb ik helaas nog niet in mijn bezit maar gaat wel mee met de volgende bestelling.



Wil jij ook iets mee bestellen? Aankomende zondag gaat de volgende verzamelbestelling de deur uit.
Mail mij in dat geval uiterlijk voor zondag 18:00 uur je bestelling door op m.zwackhalen@planet.nl .


Een fijne dag allemaal. ;)


Wij vieren dit weekend het Zomerfeest in ons Dorp en er is van alles te doen. O.a. etentje met de straat, optocht, muziek in de feesttent, en etentje met het Dorp en nog veel meer. :)
Gelukkig zit het weer mee.



Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: