vrijdag 1 september 2017

De Herfst/winter Catalogus is Live

Jaaa...vandaag is dan eindelijk de Herfst/winter Catalogus Live gegaan. En ik vindt hem helemaal super. Elk jaar denk ik het kan niet beter worden en dat gevoel heb ik nu weer.
Er staat zo ontzettend veel leuks in dat ik het moeilijk vond om te kiezen wat ik als eerste wilde pre-orderen.
Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.
Dit is hem dan.




Hier is de link zodat je de Catalogus  online kan bekijken.


Heb je liever een papieren versie? Dan kan je deze aanvragen door mij een mailtje te sturen op m.zwackhalen@planet.nl






Ook is er in de periode van 1 September tot 31 Oktober een leuke Hostess Aktie waarbij je als je genoeg omzet ( 350,00 euro ) deze stempel gratis ontvangt.
En natuurlijk ontvang je net als anders ook je Hostess Bonus van  10%  over een omzet van 200,00 euro  en 12 % vanaf 375,00 euro, enz. Van dat bedrag mag je dan gratis artikelen uitzoeken.
Heb jij zin om in deze periode een keer Hostess te zijn?
Ik verzorg graag een paar creatieve ontspannen uurtjes bij jou thuis.





Aankomende zondag gaat de volgende Verzamelbestelling de deur uit.
Wil je iets mee bestellen laat het mij dan voor zondagavond 18:00 uur weten door mij een mailtje te sturen op m.zwackhalen@planet.nl



Een fijne dag,


Creatieve Groetjes,


Rosalien

Geen opmerkingen: