zondag 10 september 2017

You Make Me Happy

Vandaag beginnen de Challenge' s weer bij de Dutch Card Lovers. De vakantie is weer voorbij en we gaan ons ritme weer oppakken. ;)
En de eerste uitdaging is van Anja en zij heeft gekozen om je te laten inspireren door deze foto. Het kan de vorm zijn of de kleuren of allebei. Net wat jij wilt.




Ik heb mij door allebei laten inspireren.
Voor de achtergrond heb ik de hexagon embossingfloder gebruikt.
Het varkentje  komt uit de set "This Litttle Piggy" .




Deze heb ik met de blenderpen ingekleurd in de kleur Powder Pink en de neus en hoefjes in Blushing Bride . Voor de bloem heb ik Fresh Fig gebruikt.
De afbeelding heb ik daarna uit gestanst met de Stitched Framelits. Dit blijft ook één van mijn favoriete dies. Juist dat stikrandje geeft zo'n leuk effect.
Voor het lint heb ik gekozen voor Crinkled Seam Binding in de kleur Berry Burst en de kaart verder afgewerkt met Glitter Enamel Dots.

Al met al is het weer een vrolijke kaart geworden. :)


En doen jullie ook weer mee met onze Challenge?



Creatieve Groetjes,


Rosalien

Geen opmerkingen: