zondag 22 oktober 2017

Silhoutte Stempelen

Vandaag hebben we een super leuke Challenge bij de DCL namelijk Silhoutte stempelen.
Een leuke tutorial vind je hier  bij Jennifer Mc.Guire.
De afbeelding die ik gebruikt hebt komt uit de set "Christmas in the Making".
Voor de achtergrond heb ik de volgende kleuren gebruikt: Tempting Turquoise, Melon Mambo en Lemon Lime Twist.
De afbeelding is gestempeld met Archival Basic Black en met de Basic Black Marker ingekleurd.
En net als het voorbeeld van Jennifer heb ik een paar waterdruppels op de kaart gespetterd.





En als laatste nog een tekst die uit de set "Teeny Tiny Sentiments"  komt.
Ik denk dat er wel meer kaartjes komen met dit idee, ik vond het super om te doen en ik hoop jullie ook.



Creatieve Groetjes,



Rosalien

2 opmerkingen:

Dora zei

Prachtige kaart!

Ellen zei

Wat een leuke silhouette kaart Rosalien!
Mooie gekleurde achtergrond ook.
Groetjes Ellen