zondag 26 november 2017

Workshop Beautiful You in Kerst stijl

Afgelopen vrijdag had ik een gezellige workshop met de "Beautiful You set". En hoewel dit een zomerse set is wilde ik ook laten zien hoe leuk je deze kan gebruiken voor Kerst.

Ik heb hem gecombineerd met het prachtige "Merry Music Specialty Designer Series Paper".
De kaarten zijn allemaal in zwart/wit met als accent kleur Berry Burst.
De kleding van het meisje is gestempeld op het  "Fresh Florals Designer Series Paper" , vervolgens uitgeknipt en op de afbeelding geplakt.
Met de Watercolor Pencils is de huidskleur aangebracht.
De binnenkant van de kaart en de enveloppen hebben we ook mee versierd.
Dit alles is mooi afgewerkt in een Acetate Card Box.








Super leuk om cadeau te geven of gewoon zelf te gebruiken. ;)

Heb je ook zin om een keer een workshop bij te wonen? Kijk dan eens bij workshops of er iets leuks voor je bijzit. Kan je niet op de aangegeven data' s? Je kan altijd contact met mij opnemen voor een datum/tijd die jou wel uit komt.










Morgen maandag de 27e berekent Stampin Up geen verzendkosten bij je bestelling.
Nog iets nodig?
Je kan direct via de webwinkel bestellen.  ( link vindt je in de zij balk )  Je hebt hier wel een creditcard voor nodig.
Je kan ook via mij bestellen maar je betaling moet wel op tijd binnen zijn om je bestelling af te kunnen ronden.
Deze éénmalige aanbieding geld  morgen tot s' avond' s 23:50 uur.



Creatieve Groetjes,


Rosalien






Geen opmerkingen: