dinsdag 23 januari 2018

Gezellige Teamdag

Afgelopen zaterdag hadden we een Team dag bij mij thuis. Behalve leden uit mijn Team waren ook Laura en haar Upline Sisca aanwezig.
Op zo'n dag gaan we altijd swappen. We maken dan  een leuke creatie voor elkaar zodat we weer leuke ideeën opdoen.
Ik werd ook nog verrast met een paar leuke en lekkere presentjes. ;)
En hoe vinden jullie het SU mini winkelwagentje? Leuk hé?...hihi...





Ik had de flesjes water voor op tafel leuk aangekleed. Staat veel gezelliger toch?



Dit waren mijn swapjes. Ik had ze in 2 maten gemaakt en afgewisseld met het designpapier en  de kleuren inkt. Allemaal hetzelfde en toch iets anders.








Laura was jarig geweest en trakteerde ons op gebak bij de koffie. Na deze heerlijke versnapering begonnen we met 2 kleine workshopjes.
Op verzoek hadden we een kleurlesje met de Stampin Blends waarna men het zelf ook kon proberen.






En dit is het eind resultaat.




Omdat ik de Stamparatus al in mijn bezit had leek het mij leuk om ook hiermee een workshopje te doen zodat men hiermee kennis kon maken.







En zo is hij uiteindelijk geworden. :)





De tijd vloog om want het was alweer tijd voor de lunch. Iedereen had iets meegenomen en het wordt een traditie dat Geralda haar lekkere salade meeneemt. Jammie!! Die houden we erin. ;)




Na de lunch zijn we ons eigen ding gaan doen.
Iedereen had een aantal stempels mee genomen uit de nieuwe Catalogus zodat we elkaars stempels die we zelf niet hebben uit konden proberen.






Het was een hele  geslaagde dag vol gezelligheid die we gauw weer gaan herhalen. ;)



Dames nogmaals bedankt voor alles, presentjes, swapjes, lekkers en bovenal de gezelligheid. :)




Creatieve Groetjes,


Rosalien

Geen opmerkingen: