vrijdag 23 februari 2018

Dank je Wel

Bij een bestelling doe ik altijd een zelf gemaakt kaartje en een klein presentje.
De lay-out van de kaart is naar een idee dat ik op Pinterest tegen kwam.
Het designpapier komt uit de set "Color Theory Designer Series Paper".
Voor de  tekst en bloemen heb ik gebruik gemaakt van de Bundle "Boeket vol Goede Wensen".
En deze heb ik in de bijpassende kleuren Old Olive, Melon Mambo en Crushed Curry gestempeld.
De spetters komen uit de "Timeless Textures". Deze set gebruik ik ook heel vaak. Echt super leuk.
De mat, tekst en bloemetjes heb ik met stampin dimensionals opgehoogd om wat diepte te creƫren.
Al met al is het een simpel kaartje geworden met een vrolijke uitstraling. Er is niet veel nodig om er iets leuks van te maken. ;)






Als presentje heb ik deze maan een  Silver Mini Gable Box met label, houten tekst en een Binder Mini Clip.
Deze doosjes zijn zo ontzettend gaaf .Alleen nog even versieren en vullen met een klein presentje en je hebt een leuk cadeau. :)





En maken jullie wel eens cadeau verpakkingen?


Creatieve Groetjes,



Rosalien

Geen opmerkingen: