dinsdag 20 februari 2018

Opberg idee voor de Stampin Spots

Ik ben thuis in de opruim modus en daardoor wordt er veel geschoven met spullen. Zo ook in mijn hobbykamer waar de tafel vol ligt met spullen die gesorteerd moeten worden.
Ik was nog even bezig met bedenken hoe ik de Stampin Spots wilde opbergen toen ik vanmorgen op You-Tube dit idee voorbij zag komen.
Met de maten  van deze demo kwam ik niet uit dus ben ik zelf gaan meten en heb ik het doosje ook meteen aangepast hoe ik het wilde hebben.
En dit is het resultaat geworden.






Het doosje is een Full Mount Stamping Case. Deze is eigenlijk bestemd om je houten stempels in op te bergen maar zoals je ziet kan je hem ook voor andere doeleinden gebruiken.
Voor de buitenkant heb ik het designpapier "Whole Lot Of Lovely" gebruikt. Een schitterende lijn. :)
Het doosje  in de Case is gemaakt met  Old Olive Cardstock. Dit match mooi bij het designpapier.
En zo heb je alles overzichtelijk opgeborgen.


En heb jij nog leuke opberg tips?



Creatieve Groetjes,



Rosalien

Geen opmerkingen: