maandag 26 februari 2018

Project Life

Wat ik ook super leuk vindt om te doen is Project Life. Nu heb ik niet zoveel tijd om dit dagelijks en zelfs wekelijks bij te houden dus wil ik de gebeurtenissen  maandelijks vast gaan leggen.
Hiervoor gebruik ik de Petal Passion Memories en More Card Pack en dit combineer ik met de bijpassende collectie Petal Passion die je op blz. 23 van de Voorjaars Catalogus vindt. De project life kaartjes vindt je op blz. 24.
De maanden heb ik uit gestanst met de Large Letters Framelits.



Misschien dat ik er later nog iets aan toevoeg of een afbeelding ga in kleuren. Maar het begin is er en nu de foto's uitprinten en dan kan ik aan de slag. ;)

Nog meer liefhebbers hier van Project Life?


Een hele fijne dag en geniet van het mooie maar wel koude weer. ;)



Creatieve Groetjes,



Rosalien

Geen opmerkingen: