zaterdag 3 februari 2018

Zeg het met bloemen

Vandaag heb ik een kaart met bloemen in de hoofdrol. Hiervoor heb ik de stempel set  "Heartfelt Blooms" gebruikt. Dit is een stempel uit de SAB Catalogus.
Ik heb al heel veel mooie voorbeelden gezien op internet met deze stempel.
Maar deze keer laat ik hem op een andere manier zien. Ik heb hem ingekleurd met de Watercolor Pencils en uitgeknipt en als 3d opgehoogd.






De achtergrond is geembossed met de Petal Burst embossingfolder.


Wat is eigenlijk jullie favoriete product uit de SAB Catalogus?




Creatieve Groetjes,



Rosalien

1 opmerking:

gerrie zei


Ik heb nog niets uit de SABfolder. Maar ik heb een bestelling van de Stamparatus, dus ik mag iets kiezen, ik vind dat nieuwste papier erg mooi.
Ik ben volger van je geworden, zag hele mooie kaarten aan mijn neus voorbijgaan hahaha.