donderdag 29 maart 2018

Butterfly Basics in de Spotlight

De mooie set "Butterfly Basics" lag mij zo aan te kijken dus ik besloot deze vandaag te gebruiken en in de Spotlight te zetten.
De basiskaart komt uit de set  "Whisper White Narrow Note Cards en Envelops". Hebben jullie die al ontdekt?
Ik zag hem in het begin ook over het hoofd want hij valt bijna niet op.
Je vindt hem op blz. 19 van de Voorjaars Catalogus en is verkrijgbaar als set ( 20 smalle kaartjes met envelop ).
Erg leuk!!



Het cardstock is in Bermuda Bay en heb ik ge-embossed met de Pinewood Planks.
De bloemen zijn gestempeld met Memento Black en ingekleurd met de Stampin Blends.
Daarna heb ik ze uitgestanst met de Stitched Framelits.
Ik ben super blij met deze set  en ik hoop stiekem dat er meer van komen in de nieuwe Annual Catalogus.

Nog een weekje wachten en dan weten we meer. Volgende week hebben wij "Onstage" een evenement voor demonstratrices waarbij de nieuwe Catalogus gepresenteerd gaat worden. Super spannend dus. :)


Leuk dat je langs kwam en hopelijk tot gauw weer.
Een hele fijne dag.



Creatieve Groetjes,



Rosalien



1 opmerking: