zondag 4 maart 2018

Jij bent heel Bij-zonder

We hebben weer een hele leuke Challenge bij de Dutch Card Lovers deze keer bedacht door Ellen. De opdracht is : Maak een kaart met een woord-grap.
Op het DCL blog vindt je een paar digitale teksten die Ellen gemaakt heeft die je kan gebruiken.
De tekst op mijn kaart is er één van.


Ik heb de stempel set "Touches of Texture" en de embossingmal "Hexagon" gebruikt.
De bijtjes zijn ingekleurd met de Stampin Blends en hiervan heb ik er een paar als 3d effect op de kaart geplakt.

Op ons Challenge Blog vindt je super leuke voorbeelden van het DT Team en onze Gastdesigner. Dus laat je inspireren en doe gezellig mee met ons. ;)

Een fijne dag en tot de volgende keer.



Creatieve Groetjes,



Rosalien

1 opmerking:

gerrie zei


Wat een enige kaart weer Rosalien, hoe verzin je het.
En die uitdaging nodigde me meteen uit om mijn oudere stempels weer eens voor de dag te halen, een bijzondere opdracht. Leuk!!!

Lieve groetjes, en een fijne dag.Gerrie.