zondag 1 april 2018

Gefeliciteerd

Vandaag hebben we een vrolijke Challenge bij de Dutch Card Lovers namelijk:

Maak een kaart met bloemen en kleur! 
Waarmee je kleurt is aan jou en de invulling ook, als er maar veel kleur en bloemen op te zien is.


(Geen kant en klare bloemen dus)


Ik ben gaan spelen met de bloem uit de SAB set "Amazing You".
De tekst komt uit de Nederlandse set "In de bloemetjes zetten".





Ik heb gestempeld met Memento inkt eb alles ingekleurd met de Stampin Blends.
Als laatste heb ik met een Project Life pen de randjes gemaakt.
Als mat heb ik gekozen voor Bermuda Bay omdat deze ook in de bloem terug komt en het zo weer één geheel wordt.

Het designteam heeft ook schitterende voorbeelden gemaakt net als onze Gastdesigner.
Voor inspiratie zou ik zeker een kijkje op ons Challenge Blog nemen.


Een hele fijne dag en bedankt voor je bezoek aan mijn blog. :)



Creatieve Groetjes,



Rosalien

2 opmerkingen:

gerrie zei


Ik ga direct kijken Rosalien. Jij hebt in ieder geval al weer een prachtige kaart gemaakt.Leuk, iedereen houdt van bloemen en het is een gave uitdaging, ga ook mijn best doen, hahaha mijn Paasbest. Groetjes, Gerrie.

Marjan zei

Prachtige kaart, Rosalien! Fijne Paasdagen!